Laser

Har haft en riktigt härlig dag, kul att ha en hel dag med ellie med, var ett tagsen vi sågs. Mys frukost och slappisdag! Kom l hem vid 18 tiden så vi har verkligen tagit igen massa tid idag. 

Var med Ellinore på Varbergs Hudlaser, sen när hon var färdig frågade jag om mina spruckna blodkärl på näsan som jag har haft länge, så sa hon att vi kan ta bort dem nu på engång, ja blev lite paff men ja gjorde det, fick kanon pris alltså, kostar annars från 1200 på liten yta och jag fick allt för 600kr. Det ingår tydligen ett besök till om hon missat någonstans, så nu får man se efter ca 2-3 veckor hur det ser ut :) nöjd ensålänge! 

Jsg tror den lasern hon använde heter kpt laser, det var absolut inte smärtfritt, usch det var en mycket annorlunda smärta, mer obehag och som nån brände mig lite typ! Men gick ju hyfsat fort iallafall. 

(null)
Har vart hängig och förkyld till och från nu, så inte kunnat träna sen förra veckan :/ hoppas snart jag köra igång igen.. saknar gymmet! 
(null)
Min pingla 

Kommentera inlägget här :