Helgen

(null)
Super bra kväll i fredags! 💃💃
(null)

(null)

Igår var vi hos ellie typ hela dagen och segade sönder... sen fick vi ett ryck så fyra as trötta tjejer drog till gekås. Köpte lite kul iaf! 👌🏼

Fredagen var en kul kväll, så gött häng med! Behövde det kände jag.. 
Förra veckan var jag på hudmottagningen och det blev att jag fick ta bort en hudförändring... blev typ 10 jäkla stygn så får jag inte träna på ca 4 veckor, är på skuldran så världens sämsta ställe att sy på.. livrädd när man jobbar och det sträcker i stygnen!! Väntar på svar, hoppas inte den är elakartad bara.. 

Idag har jag fixat med mina blommor lite, gett dem lite kärlek! Planterat om och grejat! Haft en skön söndag iaf, får ju gå promenad isf så fick bli det innan! 

Men heter man Anna så är det alltid något när det går som bäst med träning och allt... antingen skadar jag mig, blir förkyld eller ja nu detta då! Låt tiden gå fort till ja ska ta bort stygnen... 

Ciao 💃




Kommentera inlägget här :