Tider

Har inte haft någon lust alls att dela med mig här så mycket det sista. 

Sista tiden har varit mycket jobb och det har varit en trött Anna. De senaste två veckorna har jag känt mig lite piggare och energin är just nu på topp. 
I torsdags började jag få ont i ryggen och tyvärr har det blivit sämre sen jobbhelgen. Är ledig idag och imorgon så skönt att vila upp sig och hopps denna värken släpper. 

Förra helgen var Andreas och jag hemma i Småland, vi bodde hos syrran & Gustaf. Mamma och pappa kom dit och vi käkade supergod lax med tillbehör. Syrran har ju fyllt 30 och Gustav 40 så vi firade dem litegranna. Blev mysiga promenader i skogen och god mat på kvällen och massa bebis mys med Algot. Super bra helg! Familjen är ju bland det viktigare man har. 
Idag skulle jag fått besök av mamma, syrran/Algot och mormor, har ju bott här sen 2014 nu och min älskade mormor har ju inte besökt mig ännu. Alltid händer något och der blev förhinder för mormors bil valde att lägga av. Så typiskt när man sett fram emot att få visa mormor lite hur jag bor. Men vi ska kika ut en ny dag framöver så blir att se fram emot det. 
Hoppas alla har det bra ute i höstrusket, tänkte cyklat ner till stan och strosat runt lite idag, men jag tror jag skippar det, inte mitt favorit väder direkt. Blåst och ännu mer blåst!!! Usch! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :