Down

Idag är det inte någon bra dag, gråtit som fan, att det ska vara så mycket motgångar i livet kan jag inte förstå. Älskar min familj, saknar dem otroligt mycket just nu. 

Mina tankar går till min finaste och snällaste mormor idag eftersom hon har mest otur av alla, hon har ramlat idag igen och brutit axeln. Der är inte längesen hon ramlade i hennes hem och bröt handen! Plus att det vart lite mer en så så kan jag förstå om hon är less just nu! 

Sen sänder jag världens störta kram till mina föräldrar som kämpar på som fan rent ut sagt!!! Ge inte upp! Ljusare tider kommer får vi tro. Jag älskar er! Ni är värda det absolut bästa <3 

(null)
Ett djur ger så mycket kärlek! - fick massa mys med en kelsjuk trixie på mig sist jag var där<3 
(null)
Jag och bästa tesla! 
(null)
I love my mum so much! You are the best! 

Kommentera inlägget här :