Free

Idag var det på nåt sätt både bra och skönt att det var skitväder. Jag har dammat och städat lägenheten ordentligt, hm och ja kan säga att det behövdes. Fattar inte vart dammet kommer från städar jämt!!! 


Har iallafall fått myxket gjort idag, hunnit med att tvätta med och slängt ihop en god paj vi ska ja till kvällsmat. 

Det klarnade ju upp nu och blev strålande sol på eftermiddagen så jag tog en timmes Pw. Skulle egentligen träffat Ellinor men hon fick lite annat emellan så passsde perfekt att Gå en sväng. 

Bara att ladda om för fredag till måndags jobb, har en ganska så tuff helg framför mig, dock kommer den vara över lila snabbt. 




Min nya fina ullfilt från Klippan som jag fick av syrran i födelsedagspresent ! Helt underbar
Hittade nån gammal bild haha

Kommentera inlägget här :