Julfix

Idag har jag vart ledig, har fixat pepparkakor och Mozartkulor idag. Doftar så väldigt gott när man gör pepparkakor. 
Nu blir det inte mer julbak för mig, har gjort mjuk pepparkaka, knäck, pepparkakor och Mozartkulor, det får räcka. 
Man får inte samma lust att stå och fixa mernär  man jobbar hela julen. Jag jobbar till halv 4 på julafton så blir att cykla direkt till Wenny och mysa ordentligt, så skönt att inte jobba kvällen som jag gjorde förra året. 

Ser så mycket mer fram emot nyår, den blir ju i klockeberg, är tredje året vi är där nu. Så mysigt att få fira in det nya året Med min älskade syster. 

Jag och Andreas har satt in julskinkan för en stund sen. Ska bli så gott att äta en macka med julskinka sen. 

(null)
🙏🏼
(null)
Glutenfria pepparkakor - degen är
Från valinge bakstuga 👍🏼

 



Kommentera inlägget här :