Fredags mys

Hej! 

Fredag, åh alltid gött när man är ledig. Vaknade tidigt, men är ju expert på att somna om;) 

Sen gick jag upp gjorde lite god frulle. Sen vidare ner till stan med Ewe. Köpte ett par svarta jeans, åhå fy jag som inte fick handla :p men det behövdes ett par svarta jeans. Köpte present till henke & lilla pojken. 

Sen vidare hem efter ett par timmar, fixat här hemma idag, sen kört syrran nu ikväll och nu ligger jag raklång i soffan och kikar lite på idol.. 

Pratade en snabbis med Andreas innan, tråkigt när han är iväg... Lär ju bli så framöver med, mycket resa & jobb för hans del.. 3 veckor utan han i Januari, känns ju inte kul alls.. Men vad ska man göra när man är kär ? 

Imon ska jag iaf släppa allt omkring mig vid halv 9 efter jobbet och ha en riktigt kul fest & utekväll med bästa Ewe. Ser jag fram emot, dricka massa gott & träffa massa goa gamla vänner! Man är ju aldrig ute i nässjö längre. 

Snart lägga mig och läsa lite i den andra boken av 50nyanser. Börjar ju inte jobba förrens 14 imon har en del som ska göras innan. 

Drömma om mitt allt sen, Andreas<3 
Han får mig verkligen att orka, må bra & vara jag! 1 helt år och 4 underbara månader snart :) lovely! 


















Kommentera inlägget här :