Borta bra men hemma bäst

(null)

(null)

(null)

Alltid skönt med semester, vi hade 15 super bra dagar i värmen och ett fint Vietnam. 
Känslan av att komma hem till det vanliga är endå det bästa, man saknar rutiner och vanlig mat. Maten var bättre i Thailand tyckte vi endå. 
Har redan varit hemma en vecka, tiden bara rusar! Nu är det dags för helg jobb. 

Jag är så sugen på att göra något annat, antingen byta jobb eller att plugga, man måste bara veta vad man vill och det har gått flera år sen jag kände att jag vill Göra annat men jag blir aldrig klok på vad jag vill. 
Börjar jobba 15 idag så blir lite fix och sådär hemma idag. Var ledig igår, vAr på stan och fixade dop present till Algot, jag ska bli /gudmorfadder till min fina kille. 

Igår var det alla hjärtans dag, lite för mkt blir det med det där, vi var och käkade på Nami, fick rosor och choklad, gulligt! Igår var det 7 årsen jag och Andreas träffades för första gången. Man ska uppskatta varandra varje dag och visa kärlek alltid. 

Jag minns 14/2-2012 då han skulle upp med transart till Stockholm så kom han till Nässjö för en lunch.. där började det hela och 7 år senare så håller vi fortfarande ihop, så tacksam för varje dag med Andreas. Han är verkligen en snäll människa som alltid är så generös och bryr sig om andra alltid. Ingenting känns omöjligt med honom! 

Kommentera inlägget här :