Sista tiden

Sista tiden har vart en väldigt tuff tid, min gravida syster har varit mycket sjuk, allvarligt sjuk kan man säga. Hon har haft blodförgiftning, en njure som slutat fungera för urinledaren gick sönder och det ledde till ett allvarligt tillstånd, tur i oturen har babyn i magen mått bra nästan hela tiden. 

Men en sådan lycka att min bästa vän, syster fick en son 7/8 ! Jag är en stolt moster till Frida och Gustavs fantastiska son💝 ni kommer bli toppen fina föräldrar. 

Man har levt i ständig oro, förtvivlan sista tiden, jag har knappt vetat vad jag heter. När syrran ringde morgonen kl 5 den morgonen fick jag en klump i magen för jag visste att det var planerat kejsarsnitt på torsdagen.. första tanken var att der hade hänt något, den nyheten att Algot blev akut kejsarsnitt den kvällen gav mig glädjetårar. Välkommen till världen! 🐝 Lilla humlan som vi kallade han när han var i magen! 

Allt jobbigt har släppt men just nu ligger jag sjuk, har inte sovit på två nätter nu för jag hostar nätterna igenom... har kämpat och jobbar trots att man borde vart hemma. Idag är jag ledig och ska ligga i soffa Hela dagen! Hoppas man är bättre till helgen då det är jobbhelg! 

I fredags var jag ute med lite tjejer även att jag inte kände mig pigg, tog 2 alvedon och lite bubbel så mådde jag bättre😉 hade en super kul kväll, hade dock ingen röst fredag/lördag! Vi förfestade hos Hanna, bra tjejer det där! 

Lördagen mådde jag skit, inte bakfull men väldigt förkyld och sjuk! 😷 vi åkte till Nässjö ändå, fick grillat av mamma och pappa, mina bröder kom också hem och umgicks. Söndagen åkte vi till ett jättemysigt café en mil utanför Nässjö, två röda hus hette det, de hade jättemycket glutenfritt, super mysigt! Sen besökte vi hattasjön, där var vi när vi var små och fiskade kräftor och badade.. såå kul att se det stället igen, det var väldigt olikt sen den tiden. Vi åkte förbi pappas barndomshem i finneryd också. Mysig biltur! Sen var der dags för oss att åka mot Varberg igen, vi stannade på gekås men det var helvetet att gå in där så vi köpte det nödvändiga, sen var vi snabba ut! 

(null)

(null)
Älskade Algot. Längtar till vi ses 9september! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Andreas kom med sushi häromdagen när man är sjuk ❤️
(null)
En månad tidig- så liten och söt💝
(null)




Kommentera inlägget här :