Miami Beach

Vi säger hej från ett varmt och soligt Miami, flygresan gick bra, men långflyg är aldrig roligt. Jag har ju haft lite otur innan resan att åka på urinvägsinfektion och grejer, första rundan från Gbg-London var jag absolut inte pigg, visste inte hur jag skulle klara av långflyget, men det blev lite bättre sen och jag lyckades sova en hel del och det gick bra. 

Vi kom fram igår typ klockan 16 i denna tiden och 22 i svensk tid. Vi gick och hämtade bilen sen åkte vi direkt till ett chipotle och käkade, vi var riktigt hungriga! Sen blev det checka in på Hilton hotellet, vi startar medlyxhotellet  första nätterna. Var trötta igår så somnade ganska fort, vaknade 3 inatt pigg som en fågel, somnade om till 5 iallafall. 

Klockan är 8:40 här på morgonen och vi har precis käkat frukost, kaffet smakade gudomligt har inte druckit kaffe sen i fredags 🙈 vågade inte dricka på planet, driver ju på som tusan.

Vi ska snart ge oss ut på en morgonpromenad och se oss om, Det är min andra gång jag är
Här men det är Andreas första:) 

(null)
Wow, what a view! 

Kommentera inlägget här :