Jobbhelg

Hola! 

När man har haft semester i lite mer en två veckor borde man vara pigg och full med energi, men helt ärligt jag är tvärtemot. 

Jag känner mig stressad för julen, julklappar och bak med mera. Men jag försöker intala mig att jag inte behöver stressa, det blir som det blir och jag jobbar ju en del i jul endå. 

Igår hade jag ledigt, var skönt är förövrigt så jävla trött på mitt arbete, någon som vet något jobb hör av er, söker lite jobb faktiskt som kommer ut och kan passa mig. 

Gårdagen då ja, blev en sovmorgon, eller ja och Andreas har haft så jobbig jetlag, vakna på nätterna och svintrötta på morgonen. 
Träffade min saknade Ellinore på en lunch och mys på stan. Saknat min fina. Köpte lite julklappar igår, hittade till och med till mitt lilla hjärta, inte lätt alltså. 

Idag jobbar jag en kort tur 17-21 känns så skönt. Skulle verkligen behöva testa något annat, jobba med något helt annat egentligen eller studera. 

Har slängt ihop en mjuk pepparkak här hemma, det doftar så gott. Tänkte kanske ta en sväng på stan senare och sen var klockan 17 och dags att infinna sig på jobbet. 

Ha en bra helg alla!

 

Kommentera inlägget här :