Fin besök

Igår var jag ju som sagt på 5,5h timecare utbildning, jag ska bli timecare administratör på jobbet, kommer ha hand om schemaläggningar och massa annat, blir spännande, mycket ansvar & jobb men kommer nog gå bra. 

Sen på kvällen var det äntligen dags för syrran att komma, vi hämtade mat & drack vin hemma, var bra sega igår kväll. Tidigt gick vi upp idag, åkte till Gekås och var där vid halv 8, helt underbart att gå utan nåt folk:) 

Jag är så nöjd över mina inköp, hittade ett snyggt överkast, 400 kostade det inte så farligt, brukar vara svindyrt.Jag  köpte lite fina blommor, nya gardiner som jag har fixat & trixat med idag. Nöjd! Massa annat såklart, nyttogrejer brukar jag kalla det;) shoppade upp 2000 inte så mycket, fick mycket för pengarna. 

Syrran åkte tyvärr hem efter gekås men svinskoj att hon kom och hälsade på. 

Blir en kopp kaffe nu & lite slapp efter massa fix;) 


Kommentera inlägget här :