Effektiva jag

Tjoo!

Idag har jag sagt upp lin lägenhet, lättnad efter! Så nu får vi se vart livet tar mig! Spännande! 

Har vart riktigt flitig här idag, vart och handlat på morgonen, stått och gjort matlådor, har massa nu! Blev en paj och korvstroganoff. Alltid lika skönt att bara ta en låda på morgonen när man ska te jobbet. 

Håller även på att tvätta, gött när man hinner med massa innan jobbet, går på 16 idag! 

Idag ska jag ju till mitt nya ställe med, kommer sakna 07:an ! 

I lördags ringde Jonna och frågade om jag kunde åkt till Linköping, men jobbade på söndan. Så det bästa var att hon lånade bil och kom till nässjö :) saknar dem flickorna otroligt! Vi köpte mat och godis & kikade serie, började kolla Californiacation eller hur det stavas;) 

Ge mig en resa till värmen omgående, snö och blåst fy tusan! 

Hade! 



Paj ! Yummmi!



Kommentera inlägget här :