Gymmet

Tjoo! 

Sitter här och börjar tänka på NYC, resfebern kommer snart att komma. Jag är spänd, lär se mycket kul där. Varför blir jag alltid så nervös när jag ska resa?;) 

Sitter och fular mig lite vid datan & en kopp kaffe, sjunger med till avicii "addicted to you" hihi! Känner mig konsigt nog rätt pigg idag.. Har ju vart ledig. 

Mamma och jag puschade varandra till gymmet idag, det var inte igår jag var där.. Lär kännas imon, men det är ju det som är gött efter träning. 

Jobbar helg igen, usch 35h i helgen piuh! Är som vanligt otaggad, men sen är söndagen kl 21 där lika fort. 

Efter gymmet gjorde jag en nyttig smoothie & mackor o sådär. Får nog läsa lite ikväll om jag ska kunna sova idag. Fattar inte, men jag blir så sjukt pigg och får as mycket energi när ja tränar, positivt när det gör ngt mer en att bli staaaark ;) 

Mamma, fokuserad eller? 


Nyttigheter! 

Ciao! 







Kommentarer :

#1: Karin

strecha är viktigt :)

skriven

Kommentera inlägget här :