Helgen..

I fredags var jag ledig, det var riktigt skönt. Stack ner på stan och träffade Jennifer, vi tog en fika och gick runt lite. När man inte hinner ses så ofta har man alltid en del att prata om när man väl ses. Hade en lugn fredags kväll med pizza med sis och Mamma & pappa. La mig tidigt så man skulle orka jobba. 
 
I lördags var det jobb 7-15:30, sen hem och fixa sig redo för lite inflyttningsfest hos Nattis. Det var en rolig kväll speciellt kul att träffa en del tjejer man inte sett av på länge. Vi taggade igång på utgång, men jag hoppade över det sen och stannade kvar istället. Jag och Jimmy drog upp till statoil efter och tog sällskap hem, skönt att slippa gå själv. Det var riktigt svinkalllt på natten där asså, kände inte mina ben efter den långa rundan ända upp till statoil o tillbaka. Men det var en kul kväll att träffa lite roligt folk.. 
 
Igår hade jag sovmorgon, blir alltid sådär trött efter jag varit ute. Tog det lugnt, brossan och petra var o käkade här. Sen var det dags för jobb 16-21, kvällen bara sprang iväg. Idag jobbar jag bara kvällen igen, ska fixa här hemma lite som vanligt, får se vad dagen bjuder på mer. 
 
 
jag, Nathalie, Emma och Emelie!;) 
 
Ha en bra dag !
 
 

Kommentera inlägget här :