Day off!

Idag har solen vågat sig fram igen, underbart! Ett till plus är att jag vart ledig idag, galet skönt! Vaknade tidigt, åkte ner till gymmet på förmiddagen, körde hårt pass, fasen vilken energi jag hade idag!! Göttmos!

Slängde ihop lite chokladbollar innan, alltid gott med något till kaffet. Har inte hunnit med och baka på ett tag. Lite små störande att massören på sporthallen vart fullbokad flera veckor framåt, jag som verkligen behövde en tid snabbt! Frågan är vart man ska gå i stället? måååste få ordning på all smärta i min nacke:/ jag är inte en person som brukar klaga på ont och inte brukar jag ha det heller men fasen vad jobbigt detta är i nacken!

Räknar ner lite nu, 3 ynka dagar kvar tills Andreas kommer, att man kan sakna någon såhär mycket :) blir en fullspäckad helg iaf! Middag med family på fredag kväll, jkpg på lördag, blir kanske a6 en sväng innan hockeyn kanske, sen ut och äta på kvällen i Jönköping! :) mys mys!

Ska nog läsa lite, men tkr boken är rätt tråkig så känns aldrig som jag blir färdig med den!

Kiss!

Kommentera inlägget här :