Puss

Snälla matlust kom tillbaka ... Inte ätit något sen i fredags typ, hoppas jag vaknar hungrig imon!! 

Blir till att jobba nu i nyår, 10h imon. Och 8 på nyårsdagen. Gör inget ändå när kärleken åker till USA! 

Vart en riktigt tråkig dag, matt i hela kroppen, tänkt massa och vart som en slappis! Så äre när man är sjukling! Men fit for fight imon igen.. Eller??

Jag har haft mycket otur i slutet på detta året. Sommaren var man på topp i löpning & träning, sen kom min skada i foten som gjorde mig galen, jag hade sånt träningssug ! Sen efter lång tid blev det bättre men ta igen sig igen var la sådär.. 

Hösten blev det lite fram och tillbaka med träning, sen nu u vinter har det vart någon sjukdom hela tiden! Antibiotika om och om igen, öroninflammation, halsont, feber och nu sist magsjuka mm. 

2014 hoppas jag på att vara lite mer frisk & kry! Ska försöka bli riktigt i form igen, känna träningsmotivationen! Jag tränar inte för att gå ner i vikt, jag vill må bra och att ha en regelbunden träning ger grymt mycket energi! Jag väger 46-47 kg skulle inte skada att gå upp till 50, men det är inte lätt när man har stått still i flera år! Jag har ju glutenintolrans med och har haft hela livet, det påverkat också.

Detta ointressanta hade jag att dela med mig av idag! Men ingen tvingar dig att läsa ;) 

Sov sött! 

Gott nytt år på er alla! Kisses & love to u all <3 














Kommentera inlägget här :