SEMESTER

Hur härligt var det inte klockan 14 när man stämplade ut för 3 sköna semester veckor? 

Känslan är ju super, jag är slutkörd, ska bli skönt att ta dagarna som kommer, känslan med friheten att inte ställa klockan på morgonen, bara det gör ju mycket. 
Efter jobbet drog jag och Lynn till stan en sväng, kikade runt lite. 
Andreas är Påväg mot Motala för att cykla Vättern i helgen, inte bästa förutsättningarna när han vart sjuk i typ två veckor men bara att han kommer i mål är väl toppen isåfall! Förra året tror jag han cyklade på typ 9h eller nåt sånt. 

Ikväll ska jag bara varva ner och njuta av ett glas rosé och inse att man har semester. 

Semestern kommer ju I stor del bestå av att byta vårat kök. Vi ska riva själv och sen kommer snickaren efter det. Vi Har haft jättebra hjälp och stöd från Ingela från hth kök, kommer bli grymt snyggt! Har vart några möten med mycket beslut och val, inte lätt det där men vi känns väldigt nöjda. 

(null)

(null)
Crazy girls på jobbet mina favoriter ❤️
(null)
Blev lite gott i tisdags med bästa! 








Kommentera inlägget här :