Födelsedag

Igår fyllde jag år, hela 27 år känns helt galet! Åren bara springer iväg. 
Jag jobbade 7-16 först sen var det direkt till stationen för Göteborg, Andreas hämtade upp mig så åkte vi och checkade in på Arken hotell. 

Andreas läser en dag i veckan på IHM i Göteborg så de hade en träff för dem som hade gjort projekt arbetet ihop, var super trevligt,och kul att se några av Andreas klasskamrater, blev roligt för alla respektive var med så mycket nytt folk! Michaela hette hon som bjudit alla till henne, var libanesisk mat och glass & jordgubbar till Efterätt. Jag kan tycka det är jobbigt att träffa nya människor ibland men alla som var med igår var så enkla att prata med och kvällen bjöd på mycket skratt. Helt enkelt super duper! 

På morgonen kom hjärtis in och sjöng för mig, fick en Moccamaster, blev superglad! Jag har tänkt så länge att skaffa en sånn men inte kommit till skott. Kommer bli en användbar present👌🏼 Andreas fick en iwatch av mig när han fyllde och den ser jag honom använda hela tiden.. kul när man får och ger bort saker som man uppskattar och använder! 😄

Idag vaknade vi upp på hotell arken, blev en god frukost och sedan spa, det var väldigt fint spa och stort tycker jag. Sen vid 11 tiden åkte vi mot Varberg igen för det var dags att jobba 14-21. 

Dags att sova! Jobbar tidigt imon. 

(null)
Skål 🍾🍷

Kommentera inlägget här :