6år

Idag för 6år sedan minns jag när Andreas kom åkandes i transart lastbilen och parkerade utanför.. det var första gången vi träffades och det blev på en lunch i Nässjö på Cocco Thai. Sen var det lixom vi, vi var nog gjorda för varandra. Jag är tacksam över att få spendera tiden med min fina sambo, han finns alltid där för mig!❤️ hade inte förväntat mig några blommor idag men det kom han hem med endå! Tack sötis! Jag stod för lite gott käk! Förrätten var en krämig kräftsoppa huvudrätten blev potatisgratäng med fläskfilé i ugn och sallad! Efterätten blev en bakelse. Smakade bra! 

(null)
Tack 
(null)
Rosorna fick ja av mamma i helgen - trevlig helg med besöka av mamma o pappa! Blev mys med räkmackor på fredagen och Pinchos med Andreas föräldrar och mina på lördagen. 
(null)

(null)
Igårkväll blev det semlor hos Wenny, jsg slängde ihop en glutenfri till mig 👍🏼




Kommentera inlägget här :