Nackspärr

Jag visste det, när man kört bra med träningen i 5 veckor, tycker der vart sjukt skoj igen och känt lusten så är det precis som att man inte är värld det. 


Söndagen vaknade jag upp med en gräsligt stel nacke, blev bara värre och värre under dagen på jobbet. Kom hem sönder stressad från jobbet med jobbig smärta, ja nackspärr såklart! Började gråta direkt och kände mig så frustreradoch ledsen.. inte bara för nacken utan av annat också, att man ska känna sånn stress över jobbet, finns inga vikarier man ska vara tillgänglig dygnet runt känns det som, det var inte långt ifrån att man åkte på att jobba 7-16 + 21-07 fanns en nattpersonal plus inga vikarier att få in, tillslut tog en som redan jobbade dagen natten så släppte hem henne lite tidigare så hon fick sova och jag jobbade över en stund. 

Aja förövrigt så har jag inte kunnat träna sen i lördags, skulle behöva en ny nacke tack, inte längesen jag hade nackspärr sist och bara för man kommit igång med träningen så ska de ju självklart komma en omgång till. 

Idag på min lediga dag träffade jsg Ellinore, vi har inte setts på ett tag så var kul. Vi tog en lunch på mignon, sen kollade vi stan och åkte till Mio,rusta och pompone eller var det heter. 

Jag har shoppat lite idag, mest glad över att jag hittade en kavaj till hösten och vintern. Har letat länge och vips dök den upp 600kr med är inte så dyrt, såg en på mq för 3000kr kändes inte så värt det! 

Jag och Andreas kom hem från bio Precis, såg den med Ronny Pettersson. Var väl en bra dokumentär. 




lite nya träningskläder
New in
Till vintern 30kr på rusta haha
Fynd 99kr på rusta och hur sköns som helst

Kommentera inlägget här :