Morgontrött

Ställde klockan på 7 för gymmet, mohaha lögn att jag kom upp idag, kom upp vid 9 tiden, kändes behövligt! 


Blev gymmet vid 10, ben/rumpa+biceps/triceps på schemat idag. Mina ben och röven lär må imon 🙈

Sitter och käkar lite lunch innan jobbet kallar, har möte 13-16 sen jobb till 21. 

Igår skulle jag och Andreas dragit till gymmet när han kom hem, vi la oss lite innan haha men båda somnade som små grisar. Jag var helt slut gick på 3 personal på morgonen, va är alla arbetslösa? Helt hopplöst att få vikarier. Sen skulle jag haft en kort dag men fick jobba till 16 lagom segt! Men jag är
Inte sånn som inte ställer upp och stannar kvar. Man lägger ju såklart in det så man får betalt, det ska fasen synas att der inte är hållbart! 

Ciao snart dags att dra och ja just nu var der tvunget att börja ös regna. 


Gött När Träningen är gjord

Kommentera inlägget här :