Nässjö

Jag ska sluta lägga energi på människor som tar min energi, bättre att lägga det på dem som får mig glad. 


I lördags gick jag upp vid 7 tiden för att köra hemåt Nässjö,tänkte det var lika bra att komma iväg så man får lite mer tid hemma. 

Blev Coco thai lunch med mamma,syrran och mormor. Så kul att mormor kunde Komma till Nässjö med när jag var hemma. 

Sen blev det fika hemma, god kladdkaka med grädde, jordgubbar och melon! Mums! 
Petra och Hampus kom förbi också kul att hinna träffa lillkillen lite. Tyvärr hann jsg inte få träffa Tesla :/ 

På kvällen hade mamma bjudit hem berloth och Erik så vi grillade:) 

Har precis kommit hem här, ska ta en dusch och slappa lite. 
Vänta på min fina Andreas som kommer om drygt en timme från Ulricehamn, vart cross SM där. 

Fick lite presenter av syrran och mina föräldrar, av mamsen fick jag och Andreas presentkort på Havanna, sen vin och ett fint förkläde till mig när jag leker bagare och kock ;) av syrran fick jsg en helt äkta ullfilt sååå himla go! 



Papsen fyller på nationaldagen så han fick presenten från mig och Andreas å syrran å gustav

Kommentera inlägget här :