Massage

Tjoho. 


Idag är man ledig innan man ska jobba hela midsommaren och tjäna lite cash. 

Vaknade upp kl 4 av att jag somnat i soffan, Andreas hade tjatat på mig men i vanlig ordning kommer jag inte ihåg det. Var skönt att krypa ner och blir varm igen där på morgonen. 
 
Förmiddagen bjöd på ett avsnitt skam, sen ner till Grön skönhet för massage, stackars mina axlar och min rygg, stel och mycket muskelspänningar. Lite mörbultad efter så att säga. 

Drog ner till systemet och köpte lite cider & öl och sen hälsade jag på jobbet en snabbis, de hade midsommar fest så trevligt att säga hej och mysa lite. 

Nu ska jag städa av lite, blir grill med Andreas familj ikväll. Kommer smaka kan jag säga. 

Ha en fin midsommar alla! 



En nyhet på grön skönhet, ekologiskt såklart! Doftar jättegott har haft Maria åkerberg nu lönge så skoj att testa nåt nytt.

Kommentera inlägget här :