full med energi

Hejsan!
 
jaha onsdag är kommen, känns som det nyss var helg. på gott och ont att tiden går så fort. Jag tycker det är tråkigt att sommaren snart är över redan. Höst och vinter är inte min grej, jag faller lätt in i en depp-period, hah! har ju dock Usa att se fram emot och missar lite av den tråkiga tiden. 
 
har gymmat nu måndag tisdag och i morse med Sandra och hennes kille. Igår körde Sanna ett tufft pass med mig och Sandra, riktigt kul när nån står och pushar en, det blir att man kör exyta hårt och ger ännu lite mer en om man är själv. Idag var det axlar på schemat kombinerat med lite mage. 
Jag har massvis med energi nu när man tränar efter jobbet och såhär på morgonen, annars vet jag hur det är man är svintrött efter kneget och går hem och lägger sig på soffan och vilar. Men det är bara att bestämma sig att man ska träna. Jag har satt ett mål att minst tre gånger i veckan köra gym/eller något pass, allt utöver är ju bonus. Denna veckan känns som det bara blir en vilodag antingen imorgon eller söndag.
 
Jag har ju mitt gymkort på friskis, men jag måste ändå säga att jag har trivts grymt bra på Actic Hajen, fräsht och nytt, trevliga personal, och allmänt bra. Dock gillar jag inte Actics pass så mycket som friskis. Jaja, man får väl överväga om man vill vara kvar på friskis med miljoner människor eller binda på actic där det är lite lugnare. 
 
Jaja, ska jobba idag, kvällen 14-20 ett helt underbart pass. Brukar alltid som heltidare jobba 7-21, 7-16 eller 13-21 så känns skönt att ha ett lite kortare pass idag. 
 
Ha en fin onsdag alla. 
 
 

Kommentera inlägget här :