Alone

Blev väckt av en försenad Andreas inatt, han hade suttit i bilkö på motorvägen pågrund av något vägarbete, mysigt att få en natt ihop och nu är han i Danmark, nu blir man själv till onsdag igen🙈


Idag har jag myst runt här hemma på min lediga dag, cyklade ner till kvantum och hämtade ett paket från junkyard, nya lågs converse och lite träningskläder:) 
Lagade en god mat paj med svamp,bacon och broccoli, sååå jävla god! 

Sen vid 16 mötte jag upp mina biffar i vanlig ordning och tränat ihop. Sanna har ju VIP kort så jag kan GÅ in med henne, blev ett bra pass med biceps/triceps och rumpa/ben. 

Tjoho dags att springa in i duschen och käka lite mat och kika idol. 

Hade 

Yey kört på actic håsten idag, blev ett bra pass med mycke svett mohaha

Kommentarer :

#1: NORRSKEN EMMISH

grymt snygga skor =)

kramizz

Svar: 👍🏼👍🏼
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :