Höst

Att vakna av vindarna och regnet smattrande mot rutorna Är rätt mysigt när man är ledig och vet att man kan sova vidare.

Fick springs bort till Ngs innan jag kunde börja med min frukost, livets dryck var slut, ja kaffet alltså, det är livsviktigt för mig på morgonen. Gjorde lite goda bananpannkakor till frulle idag, med lite blåbär på Med en klick grädde, super!

Sen cyklade jag och Liselott tillsammans ner för kaffe och mys hos wenny🌸
Efter det cyklade jag till cykelaffären, köpte en ny ringklocka och en ny glödlampa till mitt lyse på cykeln, Lasse hjälpte mig i efter middag att byta glödlampan i framlyset, oh yes det funkar igen!

Sen ringde Andreas och var tidig hem efter sent jobb igårkväll. Åkte en runda i Porschen och svängde förbi wenny:)

Nu har vi gjort mat, idag blev det Naanbrödspizza med pulled pork & färsk mynta. Bytte ut till glutenfritt tunnbröd, alltså så gott, är positivt överraskad av matkassen denna veckan:) riktigt goda smaker och kul med lite tips och nytänk:-)

Lider med Andreas, förmodligen har han spricka/brutit revbenen efter kraschen på ränneslätt. Smärtan har bara ökat varje dag. Men Man gör inte nånting åt det på sjukan så det får läka av sig självt.

Nu ska vi kolla lite tv och slappa, proppmätt och belåten är man med. Haft två sköna lediga dagar, skulle jobbat 7-15 idag egentligen men haft en flexdag så gött så.

Hade!

Nom nom
Bananpannkaks frulle

Kommentera inlägget här :