Påsk

Glad påsk På er alla! 
Efter jag hade jobbat i fredags åkte Andreas och jag till Nässjö. Fredagen var vi familjen och åt god mat hos Mamma och pappa. I lördags var jag, mamma och Anfreas en sväng på stan och fikade o lite så. 

Lördags kvällen var det fest ute i stensjön hos syrran och Gustaf. Så himla lyckad kväll, massa gott att äta och dricka. Kul att träffa massa nya människor med;) 

Grymt mkt gott i buffén.. 


:) 


Mums 



Vart en lyckad helg i Småland, kul att träffa små killarna med och min älskade familj. Nu har vi hyrt film, Beck :) - vart bakis idag, riktigt seg är jag idag, så nu är vi hemma i Varberg igen och slappar i soffan. 









Kommentarer :

#1: Susanna

Vilket påskfirande! Det där bordet fyllt av mat såg ju bara för festligt ut :)

skriven

Kommentera inlägget här :