Hello Friday

Hi Friday! 

Idag är jag ledig, egentligen Min lediga helg men jag jobbar 7-13 på söndag. Så är ledig fredag och lördag iallafall. Andreas jobbar ju på mc-mässan i helgen så jag har lite egentid. 

Denna veckan har varit lite tuff, jetlag efter omställning i tid på 9h, vakant mitt i nätterna super pigg och somnat tidigt på eftermiddagen. Men den har gått bra iaf. Snart är jag back! 

Lediga fredagen började med en frulle tidigt på mignon med Andreas. Sen halv
11 hade jag tid för 40min massage på grön skönhet, var väldigt stel nu och det kändes om man säger så. Gick en snabb runda på stan, köpte lite öl Oså förbi kvantum för att handla lite kvällsmat. 

Sen har Elisabeth vart här och tjötat oxh fikat, längesen jag träffade henne så bar skoj. När hon fyllde år gav jag henne presentkort så vi ska käka frulle och bada på Havanna, så vi ska försöka få in det snart:-) 

Nu har jag öppnat en fredags öl, så mumsigt! Ska käka lite sen och bara chilla ikväll:) måla naglarna, färga brynen och pyssla om mig själv ikväll!

Hoppas alla där
Ute får en bra helg! 

Stadig frulle 


Take me back! 









Kommentarer :

#1: Amanda Eriksson

Åh vilken god frukost:)

skriven

Kommentera inlägget här :