Helgen ja

Det kändes knappt som man hann att blinka så var denna helgen över. Den har väl vart bra iallafall.

Fredagen tog jag det väldigt lugnt, pysslade om mig själv och städade oxh fixade. 

Igår var de lördag ja, hm vaknade som vanligt mitt i natten, sen somnade jag om och vakande tidigt på morgonen, somnade om igen och vaknade vid 11, hatar att sova så länge, hela dagen försvinner. 

Aja duschade och drog och köpte fin bukett blommor till Wenny, hon Fyllde när
Vi var iväg, hon blev så glad .. Sådär stora oxh fina rosor! 
Fick fika och trixie-mys! Det räckte med att jag satte mig i soffan så skulle hon komma oxh lägga sig på Min mage.. Så mysig så.. 

Kvällen bestod av födelsefest för Ellinore, var trevligt, blev bara 4 öl för mig då jag skulle jobba 7 idag. Cyklade hem när de drog ut. Hade tänkt gå ut en sväng även att jag jobbade men är fan inte 18 längre ;) gött att komma
Hem ändå. Men roligt att gå dit en sväng :)

Efter jobbet idag tog jag det lugnt, sen tog Ellie och jag en promenad, var dock blåsigt vid strandpromenaden men gött med frisk luft. Svängde förbi hemmakväll och Ica för att handla lite. 

Nu ikväll ska jag bara vara, jobbar 7-20 imon Så behövs lite lugn ikväll. Har en ganska tuff vecka men bara att ladda om! 

Party-girls 



Cheers 



Mys trix 





Pw 


Kommentera inlägget här :