Underbar dag

Det känns som man inte har så mycket att skriva om längre, man är mestadels på jobbet känns det som.

Jobbhelgen flöt på men stressigt och fullt upp, jag jobbade igår med så idag har jag njutit av ledig dag i detta underbara väder.

Sov tills jag vaknade idag, så gott att vakna utvilad. Vid halv 12 cyklade jag ner till stan, jag och Ellinor käkade buffé i gallerian. Älskar sushi.

I söndags var jag oc Andreas på bio efter jobbet. Jag var inte sugen på det alls me. Andreas ville så gärna så jag hakade på, negativ som jag var... Men så bra att vi gick, kanonbra film :) - tror den hette war dogs.

Igår efter jobbet tog jag en promenad till Wenny, hon fick komma hem från sjukan igår, så kul att se att hon mår sååå bra nu! Efter tog jag en liten promenix. Sen på kvällen åkte vi ner med trixie till Wenny igen.
Varje dag när jag kommit från jobbet har hon lagt sig på magen och myst, kändes nästan lite tomt utan henne idag. Hon har ju ändå vart hos oss i över En vecka.

Nehe, nu ska jag dra igång med maten, ska bli gott med lite torsk o kall sås ned potatis:)

Sanna är så duktigt på fläta
Pälsboll

Kommentera inlägget här :