Fredas känsla

Hej lediga fredag, du är välkommen! 
Har jobbat måndag till torsdag, har bara ledigt idag sen jobbar jag lördag till tisdag, så skönt på onsdag nästa vecka när man kan vara ledig. 

I veckan har det vart jobb och träning mest, har inte hänt så mycket. Man är ju ganska sliten efter kneget med.. 

Igår körde jag skivstång/indoorwalking har träningsvärk idag kan man säga, väldigt bra pass iallafall och styrkan behöver jag verkligen. Det är faktiskt skoj att träna med skivstång det gäller bara att lära sig så man gör rätt, mycket teknik i det. 

Idag väckte Andreas mig så Vi käka frulle på stan innan han åkte till jobbet. Sen tog jag en promenad hem. Ska träffa Ellinor och kika stan lite. Sen måste jag göra nytto grejer hemma typ
Tvätten och städa av. Ska njuta av denna underbara fredag. 



Svett 











Kommentera inlägget här :