Jobb o jobb

Varannan vecka är de mindre gött med fredag och helg! Så bara att ladda upp
För jobbhelg nu! Dock känns det inte lika jobbigt då vi snart får flyga till värmen. 

Igår skulle jag vart ledig, tror ni det blev så? Nej självklart inte, inbeordrad på kvällen vart är alla arbetslösa?? Men men jag var dyr för kommunen igår ligger på 350kr i timmen när man är inbeordrad. Så nästa lön blir väl topp 10 h inb på natten plus igår :) men jag hade hellre vart ledig igår för det var min ända lediga dag så istället blev det jobb hela veckan... 

Idag ska jag jobba 13-21, har haft en sovis idag, tog en liten promenad nyss och svängde förbi affären. Lite luft skadar inte. 

Jag har haft grym träningsvärk efter veckan träning! Älskar att få träningsvärk då vet man att man slitit gott :) och nu ska jag bli tight igen, mina magrutor syns inte lika mycket längre så måste få tillbaka dem ;) 

Jag har ju skrivit innan att jag är super nöjd med Friskis här i Varberg, och det är jag fortfarande. Dock har jag lite svårt med att det är så mycket folk, men men jag få lära mig :p helst hade jag velat vara där helt själv, tänk vad skönt! 

Nehe ladda om
Batterierna för jobb snart! Dricker massa kaffe så jag kan bli
Människa. 

Saknar min fina fina Sandra, hon har det nog bra i Australien. Har sett lite fina bilder & vi har hörts av lite iaf! Min underbara bästa Sandra! ❤️ 

Ha en go helg! 










Kommentera inlägget här :