Valborg

Önskar alla en riktigt bra Valborg, själv har man vart ledig onsdag & torsdag och laddar för helgens jobb. Mitt hjärta åker till Tibro för första SM i crossen. Jag hade så gärna hängt på till Tibro, aldrig vart där, men är min jobb helg tyvärr. 

Idag har jag haft sovmorgon, tänkte sprungit innan men ärligt hur stor lust fick man när regnet bara öste ner då?? 

Blev en runda med tvätten, så nu är det färdigt och en cykel tur mellan uppehållen till Wenny & Trixie. Fick fika och en pratstund. Och lite katt gos! 



Tittar på något ?;) 

Under bordet är den "nya" platsen som gäller just nu! 

Chill mode ...

Ikväll blir det grillat med Andreas familj 🌷 upp tidigt imorgon för jobb så blir en lugn kväll för Min del. 

Fått min nummerlapp till vårruset i Göteborg :) ska bli skoj att delta. 

Puss 








Kommentera inlägget här :