Kungsmässan

Hej! 

Igår var det planerat grill, vi hoppade det och köpte mat från Nami! Åh såå gött det var med lite sjögräs, Maki & karrage med mera! Löve IT. 

Carro och jag bestämde vi skulle ses vid 8 nu i morse på en löprunda. Sprang ner och mötte henne, jag hade tänkt en 5:a idag men jag hade ju en bit innan och en bit efter så blev visst en mils löpning. 

Inte värds bäst att ta ut sig för mkt idag
Kände jag har vart seg och hängig ett tag, får se om förkylningen bryter ut nu eller inte.. På ett sätt bra om det bryter ut och går över. 

Blev en god frukost efter vår löpis, sen åkte jag och Andread till Kungsbacka för lite mys på kungsmässan. Andreas hittade lite träningskläder och jag hittade ett par löpshorts och en tröj/jacka på Gina! 

Efter kungsmässan åkte vi till Väröbacka. Gästgiveri och käka lunch. Det var smarrigt. Efter lunchen åkte vi till Veddige och köpte gårdsglass :) 

Sen var det i vanlig ordning söndag handla, nu är vi hemma och har landat lite i soffan. 

Gött 


Svettig


Veddige, små kossorna 


New in 

Puss 




Kommentera inlägget här :