Vilsen

Denna dagen har sprungit förbi, lägenheten blev godkänd och allt. Så lämnat nycklarna i dag känns riktigt skönt, nu är det inte bakom min rygg ich tynger..

Annars jobbat 14-20:30, jag och
Jonna delade en kebab efter jag hade jobbat. Jag har tandvärk, drog ut en tand förra veckan, glömt att det kändes såhär. 

Jävligt tunga beslut idag alltså, mått skit hela veckan och idag vaknade jag vid halv åtta med en fet klump i magen!! Har tackat nej till sommarjobbet i Varberg iallafall, kändes rätt ändå. Jag har en fast heltid här rätt vågat att ta 8 veckors sommarjobb och säga upp sig. 

Det kommer fler chanser i livet och just för tillfället känner jag mig inte särskilt välmående. Vad ska och vill man göra med livet? Bra fråga det där. 

Just för tillfället vet jag vad jag vill iallafall, SOVA! 

Natti! 

Gott med glass i solen! Jonna och jag drog till Lekeryd! Yummi! 



Kommentera inlägget här :