Flytt

Idag har vi flyttat till ny lokal med jobbet, vart igång sen 7. Helt slut! Frida och jag fick åka in och köpa lite möbler i jkpg. Är fett negativ till detta nya iaf. Ingen är
Positiv åt dehär. Det ska alltid ändras på saker även om det är bra som det är. 

Jag har lagat mat och duschat nu efter jobbet, blir att åka handla om
En stund tänkte jag. Hoppas man somnar gott ikväll. 

Igår var jag och Jennifer ute och åt, sen fikade vi och kikade lite på stan. 

Förövrigt är jag inte på topp just nu, höstdeppig kanske.. Sen är vissa saker i livet inte lätt. Men man måste ju ändå försöka tänka positivt. Människor kommer nog aldrig sluta svika. Bara inse att man kommer bli besviken 1000 ggr om på saker. 

Det finns en person som är väldigt viktig för mig, vill inte lämna dig en minut, jag vill att vi ska vara allt för varandra. Du är bäst 


Be happy 





 

Kommentera inlägget här :