Flytt

Hej!

Har lång ledigt tills tisdag kl12 känns härligt! Idag har min dag bestått av flytt. Jäklar vad grejer man har ändå. Min underbara syster har hjälpt mig hela dagen lång. Tusen tack! Hade aldrig fixat det själv.

På eftermiddagen fick jag hjälp av brossan och Pappa att hämta min nya soffa och körde även säng och allt. Tackar för eran hjälp med!

Jag är totalt slut!!men känner mig redan hemma i min lya, men det är mycket kvar att göra. Trivsam lägenhet iaf, gött med ett ungdomshus med känner ju nästan alla som bor i detta hyreshuset!

Längtar tills jag får upp lite gardiner och lite blommor och sånt småfix! :))

Blev inte att baby kom idag, han jobbade i Linköping men var tvungen att köra hem det han lastade! Synd för jag saaaknar honom så mycket. Hoppas jag slipper inbeodring på jobbet nästa helg så vi kan ses!

Nehe nu ska jag sova! Puss och godnatt!

Kommentera inlägget här :